Ipek_ozsyhzry gerçekten makul ve mantıklı bir yazı olmuş. İkili test için sormuştum ve çoğunlukla neden gitmeye çalışıyorsunuz gitmeyin tehlikeli gibi yorumlar almıştım. Çok tedirgin oldum fakat doktorum ankarada olduğu ve ona muayene olamayacağım için görüşüp bulunduğum şehirde yaptırma kararı aldık. Hastane çok da vaaov bir özel hastane olmamasına rağmen gayret tedbirliydi herkes. Elbette ben de eldiven maske bütün tedbirlerimi aldım. Eve gelince her şeyi yıkayarak doktorların önerisiyle. Stres anneleri çoook daha fazla etkiliyor. Birbirimizi demoralize etmemeliyiz. Söyleyenlerin de asla kötü niyetle söylediğini düşünmüyorum. Herkes birbirini kollamaya çalışıyor Anne olarak. Yine de doktorunuz önünüzü açıyorsa gereksiz panik olmamakta fayda var. Not: istanbul ankara izmir anneleri mutlaka doktoru ile irtibata geçmeli bence. Tabi acil durumlar için takınılacak tavır farklı olur🙏🏻👍🏻