Traumengel Çarşamba günü epidural sezeryan oldum bugün bir bel ağrısı , ölüyorum ya😔😏 sanki belim hiç tutmayacak gibi çok zor yürümeye başladım 😔 dikiş ağrısı desen ayrı😏 ne yapacağım ya vallaha korkuyorum
deletedmom23 Traumengel ağrı kesicilerle ayakta kalabiliyorlar sezeryanlı canım ama dikişler alınınca biraz rahatlıyorsun. Yani bende öyle oldu
Sonay Traumengel kendinizi çok mu kastınız acaba ? Bide yürüyüş yapmak ağrılarınıza ve iyileşmenize yardımcı olur Allah yardımcınız olsun herkeste olmaz ama sizde olmuş demekki yinede kontrole fitinizde doktorunuzu bilgilendirin geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün
Ezgi2969 Traumengel zor oluyormuş bizde bu hafta içi olacaz inşallah belden vurulan iğneden korkuyorum bende çok acı veriyor mu
deletedmom23 FahriyeztrkYcel hayır canım sanki zımba gibi birşeydi ip bile değildi 9 dikiş vardı öyle
AyselSleymanSar Ezgi2969 bende çok korkuyorum canım gelicek hafta sezeryana giricem kaç haftalık bebiş Bu arada ilk doğumu
Ezgi2969 AyselSleymanSar 34 haftalığız ikiz gebelik olduğu için sancılarım çıkıyor alalım dedi bakalım ne olacak