Nesoo Şikayetleriniz neler kızlar. Keseyi görümüşsünüzdür şimdiye kadar. Aranızda kalp atılşı duyan oldu mu veya bebeği gören
kasimannesi Nesoo Nesoo ben Kalp atışını cuma günü dinleyeceğim Allah izin verirse çok şükür bi sorunum yok şuan kasık ağrılarım hafif hafif devam ediyor öteki türlü Allah’ıma şükürler olsun iyiyim sizlerde ne gibi durumlar var
Sumeyraaa kasimannesi kesemi 5 haftalıkken gördüm ben cnm 8 hafta olunca gel dedi benim doktorum şuan çok erken dedi sabırsızlanıyorum ama bekliyorum iki haftam kaldı randevume
Nesoo kasimannesi bende bugün çok fazla kasık batması ve ağrısı var. Geçen ay kimyasal gebelik geçirmiştim. Sanki aynı şeyler olacak gibi korkuyorum biraz. Salı günü gidicem bende normalde perşembe gitmem lazım ama sabırsızlanıyorum bebek iyi mi diye canım
kasimannesi Nesoo korkma canım güzel şeyler düşün hepimiz illa bi tedirginlik yaşıyoruz dua et kasık ağrıları normalmiş kese yerleştiğinden dolayı bol bol dinlen ağır iş yapma allahın izni ile sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah