Balgebe Perşembe kontrole gittiğimde hastane sakindi fakat ambulans giriş çıkışı biraz yoğun geldi ama önlemlerini almışlar illaki vardır diye düşünüyorum hasta. Bende 27 nisan doğumum olacak bir gece en fazla kalıp hayırlısıyla çıkmak istiyorum Allah yardımcımız olsun🙏