brnr09 Kızlar merhaba. Tetanoz aşımın ilk dozunu oldum bugün. Halsizlik ve iç titremesi yaptı bende. Bir de az önce acayip bir baş dönmesi yaşadım. Sizde de oldu mu böyle etkiler? 😊
Dilaara brnr09 bnde 2 dozda da hafif agrı olmuştu kolumda :) bünyeye göre değişiyo diye duymuştum yan etkileri . Şimdi nasıl hissediyosn
Meleknuur brnr09 benim de 2 doz vuruldu yaklaşık 1 ay önce falan bitti aşılar😌 kolumda ağrı olmuştu ama ne kadar hareket ettirirseniz okadar ilaç dağılıyor ağrı az oluyor sadece üstüne yatma konusunda zorlanmıştım
Pinarx07 brnr09 kacinci haftada yaptirmak gerekiyor ben 19 hafta yaptirmadim daha gecmis olsun sizede aşi yan etki yapmistir muhtemelen 2018 de bende elim kesilince olmustum bende bi tuhaf olmustum sonrasi 🙂
Betim brnr09 oy oy. Benim kolum felç oldu resmen ya o kadar ağrıdıki 3 gün kaldıramadım kolumu sonra geçti kendi kendine başka etkisi olmadı bende
brnr09 Dilaara baş dönmem azaldı belki de tansiyonum ya da şekerim düşmüştü bilmiyorum. Ama halsizlik devam ediyor