Gmznz-0202 Kızlar diş etlerim çok çekildi ve agzımın içi yara çok açıyor yaşayan oldu mu acaba dişçiye de gitmek istemiyorum:(
Echche Gmznz-0202 benim kanıyor acıyordu. Doktor solgar b12 vitamini verdi onu kullanıyorum. Hap şeklinde Ağızda eritip içiyorsun. Bebek aspirini gibi tadı ve boyutu. Ağzımda rahatlama oldu onu kullandığımdan beri. Sende danış doktoruna istersen
Hll3434 Canım hergün tuzlu suyla gargara yap pes etme çok iyi geliyor tabi her gece yatmadan kesin fırçala
Sevda4125 Aynen canım seni çok iyi anlıyorum şimdi yemek yiyemedikcede cok fena agırır yogurt koy agzına sag sol dolandır agzında, bal da çok iyi geliyor ama 1 kere yapma 3 5 kere yap yarana sür balı hatta yat üstüne tuzlu gargarada gün içinde yap bunlatın hepsini yap Rabbim şifa versin benim böyle yaptıgmda 2 3 günde geciyor..