ilkaygms1 canim ben hep tatlı baharatlı aci seyler aşerdim. Hala da tatlı yerim. Ekşi hic canim istemedi. Kız hamileliği zor geçer derler. Alakası yok. Benim cok şükür ne bulantı. Ne kusma hiçbirşey yaşamadım. Hala da hafifim şükür. Erkek diye hissediyordum ama kiz oldugunu öğrendim.. Kız bebekte kalça hemen çıkıyor derler. Evet benim kalcam göbegimden daha cok büyüdü. Cinsiyetle alakası yok bence. Kisiden kişiye değişiyor bence. Rabbim hayırlı evlat versin inşallah 🥰🥰🥰