Pamukkiz 300₺ yaptırdım doruk yıldırımda ocak ayında. Radyoloji bölümünde ☺️ Doktorun adını vilmiyorum sanırım tek doktor var ama iyi bi doktor beyefendi herşeyi en ince ayrıntısına kadar inceliyor incelerken sesli bir şekilde konuşup sizide bilgilendiriyor. Yaklaşık 45 dk kadar bebeğime bakıldı 2 adet yüzünün fotoğrafı verildi 14 adet kısa kısa 30 sn lik (herbiri) Videoları verildi ☺️ Ben memnun kaldım 🥰🥰