Busucan Merhaba kızlar 😍 Çatı muayenemizde herhangi bir açılma yok fakat rahim yumuşamış dedi sizlerde bu durum oldu mu? Dogum ne zaman gerçekleşti?
BayramzlemFirat Busucan banada 4 gün önce aynısı söylendi🙈 ama maalesef sancı veya nişan olmadı yarın yatışım yapılcak artık 40 hafta oluyoruz 😊🙈
Busucan BayramzlemFirat Umutlanmayayım yani canımm ☺☺ Bizimki de bekleticek herhalde baya sancılarım kasılmam oldu ama tık yok 🙃
BayramzlemFirat Busucan sana tavsiye vereyim canım ben çatı muaynesinden korktum gerildim ve doğal sancı olan oksitoksin hormonu yerine adrenelin aldı 2 gün önce baya sancı çıktı 2 gün muayneden sonra 0 ağrı🙈🙈 sakın korkma gerilme
Busucan BayramzlemFirat Tesekkur ederimm canım benim 😍 Rabbim yardımcın olsun seninde inşallah sağ salim evladına kavusursun🙏🏼