ozgeakcayy Arkadaşlar merhaba 8 haftalık gebeyim, bebeğim haftasına göre 3 gün küçükmüş. Kalp atışları güzeldi böyle bir şey yaşayan var mı?
Elpisphanto ozgeakcayy merhabalar kesin bilgim yok ancak 3 gün gerilik çok sorun değil diye biliyorum💓
sehrikarabulut ozgeakcayy canım merak etme gayet normal benm kızım 1 hafta öndeydi gelişimi şimdi tekrar ikinciye hamileyim 8 haftalığız bizde bu minikte haftasyla aynı
Gizematalay Belki son adet tarihin başlangıcını yanlış söylemişsindir doktora ben bi hafta yanlış söylemiştim sonradan fark ettik. Adet tarihi Önemli cünkü
ozgeakcayy Gizematalay merhaba yok son adetimi doğru söyledim, 8 haftalık olması lazım normalde doktor 3 gün küçük dedi belki geç yumurtlamışsındır dedi. Yaşayan var mı sormak istedim