Duruuuu 37 haftalık olan hamişler nasılsınız ? Nasış gidiyor heyecan var mı ? Özellikle ilk çocuğa hamile olanlarrr ☺️😍
Selinglr Duruuuu cok baskııı var bunaldım artıkk doğsunlar bi an once 😫 bide bu korona mahvettı bızı stresse girdik
Selinglr Duruuuu cok baskııı var bunaldım artıkk doğsunlar bi an once 😫 bide bu korona mahvettı bızı stresse girdik
Selinglr Duruuuu cok baskııı var bunaldım artıkk doğsunlar bi an once 😫 bide bu korona mahvettı bızı stresse girdik
Kadert Duruuuu hayecan korku .herşeyy var bende ğarip hissediyorml hiç hazırr değilmmm .ama çok az kaldı 24 nisana gün aldkk 37+3 olduk 3300 bügn kontrolmz vardı
Ebem Bizde bugün 37+4 olduk 24 nisan sezeryan günü aldim cok heyecanliyim ve aşırı korku da var tabi sagsalim dogsunda bebeğim inşallah hepsi gelip gecer 37 de 3000 kilo olmuştuk bizde