B_marzi merhabalar benim de sizin gibi endişem vardı içip içmeme konusunda bundan 1 ay öncesi doktoruma sordum haftada 3 kez olmak şartıyla içebilirsin dedi. Ama ilk haftalar zararlı oluyormuş içmek asitli olduğundan hep aklımda kalmış. Şimdi bile içerken asiti biraz gitsin diye bekleyip içiyorum