Bugün bel ve kasık ağrısından doktora gittim. Nst ye bağladı kasılma ve ağrıların var erken doğum olabilir hemen hastaneye yatıp iğne olman lazım dedi. Açılma yok. Gata yenidoğan ünitesi yok deyip yatış yapmadı özele gidiyorum. Çok tedirginim, bebeğim 2500 kilo olmuş ve doğum pozisyonuna gelmiş. Yorum bekliyorum hanımlar. 🤗