ozelecem Eferumeysa benim burun ve ense ölçümü yaptı iyi dedi bi sıkıntı yok şimdi ya ikili ya da nifty test yaptıracağım
Oglusumun-annesi123 Kizlar ben yaptirdim ama sonucum 2.46 cikti nasil bilmiyorum yaptirdigima pisman oldum
ozelecem Oglusumun-annesi123 her zaman doğru olmuyormuş ama canını sıkma nifty test duydum yüzde 99 doğruluk payı varmış ama pahalı
Yoncayadi Kizlar benimde 11+6 haftalik bebegm boyu 4.58 cm ama kilosu nerde yaziyodu anlayamadm ense kalinligida nornal dedi 1.05 cikti ikili test yaptirdim sonuc bekliyorm sizin bebislerinz ne durumda boy ve kilo?
Oglusumun-annesi123 Dua etmekten baska yapabilecek biseyim yok canim rabbim ne yazarsa o olucak uzun omurlu olsun insallah ne diyelim o kadar guzel biseyki hamilelik hisse rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin