zeynep_mehdi Arkadaşlar aranızda gaz sancısı ve kabızlık yaşayanlar var mı ? Off ne yesem ne yapsam blmiyorum yaaa çok rahatsız oluyorum şişkinliğim oluyo
Fuliaa90 zeynep_mehdi bende oyle malesef 14 haftalıgım sebze yiyorum ama 4-5 gün malesef devam ediyor
Mrv__ zeynep_mehdi evet çok kötü😢 kuru kaysı biraz iyi geliyor sabahları denedim ama artık onuda göremiyorum öğğ geldi😤
Cerenavc zeynep_mehdi duphalac diye bir şurup var canım ben şuan 31 haftalığım 12. Haftadan beri kullanıyorum bulandan allah razı olsun 😀 tadı çok güzel ve asla karın ağrısı yapmıyor doktora bi danış istersen
Eminayenigun ozgeyns bende maalesef bundan şikayetçiydim. Kuru kayısı yiyiyorum aç karna 3-4 tane hergün. Veya üzüm kayısı hoşafı yaptım kendim hergün 1 bardak içiyorum çok iyi geldi.
Fuliaa90 Mrv__ kesınlıkle oyle biyerden sonra yemek cidden benı mahvetti sonra ıncıre gectim oda malesef etkı etmedi en son bugun evde lavman arastırıyorken buldum kendımı nekadar zordaysam sız dusunun😂
MerveAlphan zeynep_mehdi canim bende malesef basindan beri kabizlik yasiyorum. Makarna pilav vs tarzi az yemen gerekiyor.26 haftaligim hala daha savasiyorum😪 ben bamya yiyerek cozum buldum haftabasi yapiyorum kendime hergun az az yiyorum tek kurtaricim bamya yemegi😂
Fuliaa90 Mrv__ ya gerçekten kuru ekmek ne bilim o tarz beslensem gercekten mustahak dıcem ama muhakkak hergün bir sebze ve corba oluyor salata oluyor bu kadar ınek gibi ot yemeğe gücüme gidiyo 😂
Handelina06 Bitkisel yollarla ne denediysem benimde geçmedi. Doktor dupholoc diye bi şurup verdi. Sürekli değil ama bazen içiyorum. Çok iyi geldi. İnanılmaz rahatım şuan.
Aybukeb zeynep_mehdi benimde hamileliğimin başından beri aynı sindirim sıkıntısı çok çekiyorum böyle karnım heo şiş gibi rahatsız hissediyorum ve hep gaz problemi herşey gaz yapıyor hele bakliyat yersem bittim o gün gerçekten çok zor