Berson Kürtaj sonrası 2. Adetim fakat buda yoğun kanamalı adet 😔 başına böyle gelen oldumu arkadaşlar
132025 Berson geçmiş olsun canım bende 13 Mart'ta kürtaj oldum senin ilk adetin kaç gün sonra oldu ben hala bekliyorum
Rabia95 Berson adetin 2. gününde doktora gitmeni tavsiye ederim, benide 2. günü çağırdı herşeyine bakabiliyorlar. Yumurta, rahim, tüpler vs. Ben de düşükten sonra 2. gün gittim doktor kontrol etti herşeyimi.
Berson Rabia95 arkadaşım kürtaj sonrası muaynem falan yapıldı sıkıntı adet kanamam 2 dir yoğun nedenini bilemedim
Rabia95 132025 sanırım yaklaşık 40 gün sonra. Bi sonrakine regl olmadım hamile kaldım zaten. Doktor bi sıkıntım olmadığını hazır olduğunu söyleyince rahmin tekrar hamile kaldım çok şükür 🙏🏻
132025 Rabia95 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım ben kürtaj olalı 33. Gün bugün adet olmadım hala ondan dolayı sordum