sndsk bu şikayet için gecen salı gittim doktora her şey normal yalancı sancı denilen durummuş doğuma hazırlıkmış.tabi nst ve ultrasona bakıp bunları soyledi .Hatta adet sancısı gibi sancı da oluyor dedim . Benim için bunları soyledi gayet normal dedi .