Ozg2 39+3 Bugun kontrole gittim bebegin kilosunu 4200 olctu ve defalarca kez ayni sekilde hastaneye sevk etti sezeryan icin gun verebilirler dedi . Ilk dogumum normal olsun istiyorum basina gelen varmi acaba
Sibelgokhan Ozg2 bebeğin 3800 kilo ve üzerinde sezaryen olması ikiniz için de sağlıklı olanı.sakin normal doğumda diretme çünkü coo tehlikeli hem kendi hemde bebeğinin hayatını riske atarsin
Ozg2 Ruveyda_ ultrasyon 300.400 gram kadar fazla ölcuyor doktorda soledi bunu ama sezeryanda olmak hic istemiorum . Tabiki herseyin hayirlisi