ozge88 Kizlar son adet tarihim 5 martti gecince test yaptim hemen iki cizgi cikti bulantim halsizlik vs olunca dokturuma mesaj yazdim gelmek istemiyorum coronavirustem dolayi diye regenesis max diye vitamin verdi bunu basla dedi ama sizce bu ueterli olurmu sadece bir sure daha gidemeyecegim benim gibi olaniniz varmi aranizda
Esraaa76 ozge88 canım erken bile yani cogu gebe 10 haftadan sonra baslıyo vitamine falan ben 16 da basladım hatta 😂 ama tabi ilk 3 ay folik asit alman gerek