Umutcan01 Merhaba kızlar 38 hafta 2 günlüğüz öğlenden beri belim çok ağrıyor geçmek bilmedi doğum belirtisi mi acaba yaşayan var mı 😘
ongelukkig Umutcan01 bende de var aynı ağrıdan soğuk hava da yürüdüğüm zaman oluyor. Üşütüyoruz galiba.