kartanesi26 Dlk38 bende 3 4 ay femix kullandim simdi decavit kullanıyorum cnm saglik ocagi verdi bosa o kadar para vermişim:)))
Dlk38 kartanesi26 evet sağlık ocağı decavit veriyo ama femix omega bebeğe ve sana çok iyi gelir dedi ama pahalı geliyo işte
kartanesi26 Dlk38 pahali cnm tabiki 75 e aliyordum sanirim ben oda vitamin digeride vitamin biraktim valla femixi decavit kullaniom.simdi doktora sordm kullan dedi
Yagmurtan Dlk38 evet Malesef 😏 ben de bugün baktım içinde kac tane kaldı diye 34 +3 üm ama mecbur bir paket daha alacam ama yarım kalacak