Rmys_krck2534 Sabah lavaboya gittiğimde kan geldi ve tabikide heyecanlandım ve tedirgin oldum hemen doktoruma yazdım gel bakalım dedi ben tabi hemen hazırlandım gittim alttan baktı ama bizim oğlan gelmemeye niyetli heralde daha tam olarak aşağı inmemiş ve açılmam da yokmuş eve gönderdi şuanda ara ara sancılarım vuruyor korkuyorum ama bi an öncede hayırlısıyla doğumumu yapmak istiyorum dua edin kızlar rabbim hepimize hayırlı fırsatlar versin🤲🏻
Htc2020 Rmys_krck2534 hayırlısıyla gelir inşallah 😊 bisey sorcam bugün bende alttan muayene oldum lekelenmem oldu nişan oluyor demi 🙄
Rmys_krck2534 Htc2020 Evet kuzum benden ilk önce kan daha sonrasında da katı jel gibi bi akıntı geldi
Guel Merhaba kizlar dün sabahleyin benimde nisanim geldi bugün öglen dr gittim acilma olmadi icin geri yolladi acilma olmadi icin ne yapmak gerekio ki bu arada sancilarim var benimde Allahim hepimize kolaylik versin.
Ktuna Benimde bugün çatı muayenem vardı. Öğleden beri lavaboya gittiğimde akıntım kahverengi sümüğümsü geliyor acaba nişan mı bilmiyorum. Doktorum adet kanı gibi kan, ağrı, sancı normal korkacağın bişey yok demişti. Bebek daha aşağıya inmemiş açılmam da yok ama hafif sancılarım var 😕