Prensesannesii1 Bulut0311 bende 23 haftalığım gece uyutmicak şekilde oluyodu, ams kendimi zorladım için olmuştu dinlen geçer inşallah
Dlk38 Bulut0311 benimde belim çok ağrıyo oturup kalkamıyorum 12 haftalığım bugün doktora gittim fizik tedaviye gidebilirsin dedi başka yapılacak birşey yokmuş