Benim betahcg 3+4de 211di bir hafta sonrada 4646ydi ama bebegim tek. Yinede ikiz olabilir çünkü betahcgyi baz almiyor doktorlar beta hcgnin çok geniş araliklari var çünkü, düşük seyreden ikiz gebeliklerde var. En dogrusu 7. Haftada kesenin icinde görür doktor eger varsa büyümüş olurlar görülür.