Elcank canım ya çok geçmiş olsun.
Galiba benim de öyle olacak.
16 haftalığım. Bebeğin tüm Organları ve deri altı ödem toplamış yaşama şansı %0 dedi doktor.
Normal doğumla sonlandıracağız dedi. İşte izinleri falan halledeceğiz en kısa zamanda.
Süreç nasıldı. Anlatır mısın acını deşmek istemem ama insan da bişey bilmeyince. Sormak istiyor başına gelene.
Bu arada doktorum. Doğumdan sonra 3 ay sonra hemen hamile kalmayı dene dedi bekleme dedi.