Mirayokutur 26 haftalık hamileyim ilk haftalardan beri geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var hamilelikte ilaç kullansak da bebek oraya baskı yaptığı için geçmesi çok zormuş bu enfeksiyonun. Antibiyotik de kullandm munorol da geçmedi ama ilkbaşlarda senin değerindeydi lökosit fln günde 3lt su içerek %100 pamuklu çamaşır giyerek, sürekli değiştirerek, günlük fln kullanmayarak ve her tuvalete gittiğimde yıkayarak normal bi değere düşürebildim inşallah benim gibi uğraşmazsın