Meriwa Mryslny doktor ve hemşireler emzik biberon kullanımını önermiyolar ama siz bilirsiniz ama güzel marka bende suluğunu almıştım 6 aydan sonrası için siz bilirsiniz sağlıkla alın kucagınıza
Dilara8228 Mryslny 2 bebeğime wee baby aldım emzik biberon vs. Çokta memnundum. Doğar doğmaz emzik verdik ve pişman değilim canım.