bynist Kızlar 7. aylık olduk neredessyse hamileliğimin basından beri tansiyonum 9,5 - 10-5 arada ,9,6. 10,6 9-10 arasında hep böyle olan varmı
Nurten bynist bende 4 aylık hamileyim ben aç kalınca tansiyonum düşüyor 8-6 9-5 10-5 gibi o yüzden 2 saatte bir bişeyler yiyorum normal zamanda 11-6 11-7 çıkıyor belki sizde aç kalıyosanız ondan düşüyor olabilir tansiyonum düşünce sadece tuzlu ayran içip uzanıyorum bi süre sonra düzeliyor zaten
Nurten bynist ayrıca doktorumada sormuştum çok aç kalma susuzda kalma dedi daha çok düşerse eğer hastanede sadece serum takabiliriz demişti
Denizim bynist canim benimde genelde dusuk bazen yeni yemek yedikten sonra bile dusuk oluyor anlamiyorum eskiden normali 11/7 di hamilelikten sonra iyice dusmeye basladi,doktorum sorun yok diyor yuksek olmasi kotuymus
Sedasude bynist benimde öyle canım cok aç kalınca yorulunca düşüyo iyce 9.5 9.6 arası gidip geliyo yükselmiyo hiç
Sayrkann Denizim aynen canim benimde hep 11.7 cikardi amaa artik hep 9\5 dusuk surekli yemekte yiyiyorum ama alakasi yok a
Nur bynist canım bende 8. Ayımdayım suana kadar hep böyle düşük benimkisi de bir de kalp çarpıntım oluyor 😔 Doktorum bebek ve anne hayatı için riskli olan yüksek tansiyon demişti. Ama düşüğünde zararları var tabikii mesela markette metrobüste bayıldığım çok oldu tek bir yere çıkmıyorum evden. Az kaldı zaten evde dursam da olur ama havalar ısındıkça ve doğum yaklastıkça yürüyüşlerimi daha da arttırmak istiyorum. Allah yardımcımız olsun 🤰🏻
Sayrkann bynist bende 34 hftaligim surekli 9.5 surekli tansiyonum dusuk baygin baygin uzaniyorum evde . tuzlu ayranda yapıyorum ama yine de dusuk
Denizim Sayrkann carpintilarinda oluyormu arada? Doktor kafeini filan yasakladi bana,sabah kahvaltisindan sonra ayakta uzun kalirsam bayilacak gibi oluyorum🤦♀️
Sayrkann Denizim yok canim ben doktora gittigimde olctu 9a 5 cikti serum aldim . bende uzun sure ayakta kalinca hemen tansiyonum dusuyor soguk soguk terliyorum