Ayseyucel33 Hanımlar, iyi aksamlar biliyorsunuz şehirler arası giriş çıkış yasağı var kayınvalidemler le kayın baban bu yasaktan öncegelmilti tam gidecekleri zaman bu yasak çıktı 10 gündür de gitmeye uğraşıyorlar ama Bir türlü yolunu bulamadık bu konuda bilgisi olan varmı nasıl gidebilirler
akovalardan Ayseyucel33 canım bulunduğunuz şehrin otogarina gitsinler orda devletin izin verdiği firmalar var sorsunlar bilet alıp gidebilirler kaymakamlık valilik zaten yoğun diye böyle birşey yapmışlar
Hatice-aydn Ayseyucel33 ikamet ettikleri yer neresi ise izin almak gerekmiyor yerleşim yeri belgesi alsınlar ikametimiz burası geldiğimiz yerde kalacak yerimiz yok desinler Ben bu şekilde geldim 2 hafta önce şereflikoçhisara gitmiştim yok dediler izin çıkacak sevk gerekiyor kaymakamlığa gidilecek hepsine gittim sağolsun ilçenin hastanesi çok yardımcı oldu yerleşim yeri kağıdı ile geçebilirsiniz hiç bir izne gerek yok dediler
Ayseyucel33 Bergen ya izin almaya çalıştılar, kaymakamlığa gittiler izin çıkmadı çok mu zor yani ya hiç giden yokmu acaba
Ayseyucel33 Hatice-aydn Allah Allah ya bizde izin çıkmadı şuan ankarada lar biz ankarada oturuyoruz Mersinliyiz kayınvalidemler de ikametleri de mersinde ama ikametgah, belgesi falan aldık izin yok ta Kırıkkale sınırına gittik özel araçları da var otobüsle gelmediler eşim polis oradaki komisere sordu ikametgah yetmez dedi büyük şehirden küçük şehire gidişte ikametgah yeterli oluyormuş bunun ikisinde büyük ya olmaz dendi izin bile çıkmıyor sadece biz değil birçok kişi madur bu dediklerinizi hep yaptık olmadı yaaa
Hatice-aydn Ayseyucel33 yolda çeviren polislere özellikle sorduk ikametgahım ankara gitmek istiyorum ama gidemedim geçişte sıkıntı olur mu yok dediler Ama geçirmek zorundalar bu insanların kalacak yeri olmazsa ne yapcaklar Bu cuma kalkıyor giriş çıkış yasağı öyle denesinler
Ayseyucel33 Hatice-aydn yani, canım çok saçma oldu, zaten bu iş cuma kalkıyor evet cumartesi, pazar da sokağa çıkma, yasağı, var, anca pazartesi giderler, şansa bak ya sehir giriş çıkış yasağının kaynanam gilin evde olmasına, denk, gelmesi😂😂😂😂😂
Psikologanne12 Ayseyucel33 izin alabilirler canım öyle saçma şey mi olur herkes farklı bir şey diyor bu süreçte benim de annemler doğum için gelecek izin aldık çanakkalede erken başvuruyu kabul etmiyor mesela yola çıkmadan bir gün önce aldık ama çorumda sıkıntı yoktu eşim için bir hafta önceden aldık biraz zorlayın yani olur e devletten başvurun önce ikametgah belgesini çıkartın sonra e devletten başvururken o belgeyi de yükleyin
Bumus Bende izmir den istbula geldim annemlerin yanına doğum için karakoldan izin belgesi aldım, ikamet ettikleri yere gitmek isteyenlere de e-devletten ikamet ettiğinize dair belge alıp gidebiliyorsunuz dediler ama şehirden şehire değişebiliyor bu durum malesef karakol ve valilikten detaylı bilgi isteyin. Ben kavga dövüş alabildim bilgi 2 gün uğraştırdılar sağolsunlar.
Ayseyucel33 Bumus öyle öyle çok uğraştırıyorlar mahvettiler heryeri ya valla bitsin artık şu virüs müdür biyolojik savaş mıdır nedir
bilaloguzunannesi Ayseyucel33 doktor randevusu alsınlar doktora gitmemiz gerekiyor diye randevuyu gösterilerse izin veriliyor bir postta okumustum