Kızlaaaar yarın benim için büyük gün 😍 6+5 im nasip olursa keseyi ve kalp atışını görücem. Tabi adet tarihime göre hesapladım ben ultrasonda ne çıkar bilemiyorum. Dua edin benim için. Kalp atışı için erken olabilir belki ama doktorum bugün için gün vermişti. Korkularım çok 😢 inşallah herşey yolundadır 🤲🏻