30ekim19 Cansu1035 biraz erken gibi ben 20 de yaşadım o ağrıyı rahim yukarı çıktığı için oluyormuş dinleniyordum hep ağrıdığında başka çözümü yok galiba ara ara yine oluyo
Cansu1035 30ekim19 hadi ya bakalım bugün biraz oldu 12. Haftada ikili test için gittiğimde sorarım artık doktora eğer uzar ise teşekkür ederim 🥰