Ozgenur55 Merhaba kızlar, ilk gebeliğim 32 haftalığız. Alışveriş yapıyorum ama yinede neyi kaç tane ne kadar alsam diye ona sor buna sor bi hal oldum😊 Siz neler aldınız ?
Kucukmucizemm Merhaba canim ben de 33 haftalik hamileyim 0.3 grubundan araliginda zıbın aldim kisa kol uzun kol olarak biraz da 0.9 grubundan aldim fazla almak istemedim çocuk gunden gune büyüyor çünkü. Bi kac takim aldim çorap eldiven takımı, mendil mama önlüğü ince kalin battaniye gibi canimm saglikla kucagimiza aliriz insallh 😊😊
EdibeHiraToprak 3 aylik 5 tane aldim 9aylik tulum 15 tane aldim diğerlerini hep 12 ayliknaldim . Zibin sa 6 aylik 10 tane 3 aylik 5 tane aldim 12 aylık da yine 14 tane aldim . 16 tane agiz bezi 10 a yakin çorap aldim aklima gelen bunlar