Enesinannesi1 Kızlar ben geçen hafta sezeryan ile doğum yaptım. Dikiş yerimin altında şişlik ve ödem oluştu kesi bölgemin hemen aşşagısına doğru kan oturması gibi bişey oldu ve oradan sarı bi sıvı akmaya başladı ama baya baya fazla bi akıntı bugün doktoruma gittiğimde yağ nekrozu olduğunu ve sabah akşam 1 er defa içini boşaltıp pansuman yapmamı geçeceğini söyledi. Başına böyle bişey gelen varmı acaba önerileriniz nelerdir ?
Eymenveannesi Aynı şeyleri bende yaşadım bundan dört yıl evvel doktorum ilaç yazdı bi hafta sonra bitti ama sonrasında ödem oluşan yerde torbalanma oldu baya sarktı