mom101 14+1 gunluguz son 181 sezeryan olacağım için biraz daha erken tabi. Evde durmaktan çok şişmişim gibi hissediyorum ikinci hamileligim 28 nisan cinsiyeti öğrenmeye gidicem inşallah ve alışveriş yapmak istiyorum bebeğime inşallah şu virüsten cabuk kurtuluruz da alışveriş yaparım kuzuma eve bile alacaklarım çoğal di allahtan çok önemli değiller