esereaa 31+5 im. Prilamsız yaşayamam 😂😂 hala kullanıyorum ve gerçekten işe yarıyor. Gece yatmadan iki tane içiyorum. Eğer çok aşırı bulantın olursa günde dört taneye kadar kullanılabiliyor. Oldukça zararsız, hamileler için özel üretilmiş bir ilaçmış kendileri.