Fatma Merhaba, Abimler tüp bebek yaptırdılar ilk değer kanda 114 dü ikinci 104 3. De 96 düştü aynı durumda olan var mı? Doktor ikiz ise biri gelişimi durdurmuş olabilir dedi
deletedmom42 Canım bu tür gebeliklere kimyasal gebelik deniyo tüp bebek degil ama benimde ayniydi ilk hamileligimde ayni sekilde oldu degeelerim yuksekti 2 gun icinde duşuse gecti ve gebelik ortadan kalkti denildi sağliksz gebelikte denebilir yani tam olusmadan gidiyo 😢