aynisini dayımın oğlu için de dediler hatta komşunun çocuğu içinde çok şükür doğdu ikisinde de birşey yok Dua edin bol bol canınızı sikmayin hatta öyle dedikleri için yengem hiçbir test de yaptirmadi ne gelirse Allah'tan dedi doğdu çok şükür hiçbir sıkıntısı yok dayımın oğlu 5 komşunun oğlu şuan 6 7 aylık 🤗