Zehramomm Nuriye66 yarın tam 40 olucaz geçen hafta 1 cm di açıklık ama doğuma dair hiç bir belirti yok yarın kontrolüm var bakalım ne olucak
hunilimom Nuriye66 benimde 41 e kadar öyleydi sonra bi gecede açılma oldu duyum geldi doğurdum 😂 sen yine hareketlerini vs yap canim bebeğin keyfi ne zmm ister artik
Eliffnur Nuriye66 benimde aynı hiç bir belirti yok 39+5 olduk 1 cm açılma varmış iki hafta oldu daha da başka bişey yok belirti de yok
Nuriye66 Vala şu dönemde doğum olmaması iyi mi kötü mü bilemedim ya iyice stres yaptım her şey normal şu an ama sezeryan felan olmaz heralde inş
Gamze12 [bilinmeyen] bizde 40 +4 canim hâlâ gelen giden yok haftaya kadar bekliycez doğmazsa suni sanci verirler her halde