Skarakas ben hamilelikte 2 defa yaşadım ilkinde tam 24 saat sancı çektim hastanede kaldım ikincisinde tam 3 gün sancı çektim yine hastanede kaldım Allah kimsenin başına vermesin karnımda bebegim oldugu halde agrıdan karnımı yumrukladım sabaha kadar evin içinde aglaya aglaya saga sola attım kendimi doktor dedi ki bu agrı dogum sancısından beterdir dedi bu sancıyla bebek dogardı dedi berbat bişey Allah bir daha yaşatmasın inanın kendimi balkondan atmak üzereydim hatırlamak bile çok kötü