Denizmiran Kızlar merhaba, 38+6 haftalık hamileyim bebeğim anne karnında aktif olan bir bebekti tekmeler atar hareket ederdi. Şimdi ise hareketlerinde azalma ve yavaşlama o kadar güçsüz tekme atıyor ki hissetmek zor yani. Son 2 gündür böyle cidden korkmaya başladım ne olabilir? Ellerim falan şişti ayaklarım gebelik zehirlenmesi diyo internette valla psikolojim bozuldu. Nolur bana dua edin.. böyle durum yaşayan var mı? :(
_elsm_ Denizmiran doktorunuza danıştınız mı bende 40+1deyim karında sertik olduğunda hareketlerini hissedemeyebilirsin dedi doktorum