lorenarugss
Hanımlar merhaba, ben 6+6 haftalık hamileyim. Önümüzdeki hafta ikinci kontrole gideceğim fakat çok tedirginim. Bebeğin kalp atışını dinlemek için gideceğiz, erteleyemiyorum da. Şu süreci hem heyecanlı hem tedirgin yaşıyorum, yaşıyoruz. Tek duam tez zamanda şu günlerin geçmesi, sağlıklı ortamlarda sağlıklı bebeklerimize kavuşalım inşallah...