Essi doktorunu ara canm. Şeker yüklemesi yapacaksa ona göre 12den sonra hiçbişey yemeyip gitmen lazm.
Sağlık ocağından açlık şekerine baktırdığım için sonuçlarla beraber muayene gitmiştim.o yüzden şeker yüklemesini baya ertelemişti. Belki daha sonra yapar. Yarın yapması şart değil. Hazırlıklı gitmen için söylüyorum