anneadayi_ 10 güne gelmezse 40+1 de suni sancıyla doğumu başlatacak doktor, hiç bı belirti yok ve bence o güne kadar gelmiycek, suni sancı nasıl oluyo süreç nasıl ilerliyo alanlar anlatabilir mi acaba