sev163 doğum bitene kadar anestezist başında bekliyor. Seni sürekli monitörden de izliyor. Kan basıncının düşüp arttığını vs. Bulantın olup olmayacagini herşeyi takip edip sen soylemeden müdahale ediyor. Doğum sırasında ben hiç birşey hissetmedim. Zaten çocuk çıkarılana kadar uyaniksin. Bebiş çıktıktan sonra sakinleştirici verip dikişler bitene kadar 20 dakika falan uyutuyorlar. Eğer hastane ekibin tecrübeli işinin ehli insanlarsa spinal yaptır bence. Ameliyathane beni korkutur falan diye de düşünme kafanı çevirip sağa sola bakamiyorsun bı uyuşukluk halı oluyo 😀