utnuspirinc Kizlar merhaba ben suan 30. Cu haftamdayim ve bir kac gundur ara ara sag kasigimda aci oluyor agri degil ama aci bole batma gibi yürütmüyor yatamiyorum doktoruma sordum nst cektirmelisin dedi bir sıkıntı mi oluyor benim gibi olan var mi aranizda
utnuspirinc Beyzaguntas123 yok benimki agri degil iste aci var canimi yakiyor agri yok ayaga kalktigimda yattigimda sola yattigimda canimi yakiyor
Beyzaguntas123 utnuspirinc evet iki gün oluyo bebeğin kalçası aşşa da olduğu için dedin bide karın gittikçe Buyyor