Drykmsl bide canım 3 haftadır bebekler bi yere toplanıyor saniyelik ama hareket ettikce geciyo ağrı sızı olmuyo bide sadece o kısım sertlesiyo doktor normal dedi magnezyum falan vermedi dün kontrolde yine söyledim bi rahim uzunluğuna bakalım dedi normal geldi oda 39.3 mm sıklasıyo artık sertlesmeleri gece falan uyandıgım oluyo o yüzden normal midir ki ya normalle anormali nasıl ayırt etcem hemsireyim bide ama insanın kendisi hamile olunca çok farklı oluyomuş cidden sende bu sikayetler oluyomuydu ve nasıl oluyodu