Zebrck Kızlar yemekten sonra veya dinlenirken çarpıntım oluyor bi de ekstrasistol şeklinde ek atım oluyor kalbim durup çalışıyor gibi çok zorlanıyorum 😔 var mı benim gibi olan
Zebrck Snmdnz bende kalp kapakçığımda yetmezlik var hafif derecede doğuştan olan bişey heralde o da etken çok zorlanıyorum artık 38lerde ne yapcam acaba
matrushka Yemekten sonra bende de oluyor haftamız aynı, yemekten sonra mesela namaz kılarken bayılacak gibi oluyorum.
Zebrck matrushka evet canım doktorum yemekten sonra dinlenmelisin dedi baygınlık hissi için. Açlık tokluk çok etkiliyor😔