ayazmoms41 canım bende 5 haftalığım bendede belirti yok inşallah hiç olmaz ne güzel bak 8 haftalıkmışsın belirtin falan yok bu bir lutuf okuma hiç öyle şeyleri etkilenirsin bende çok etkileniyorum ama herleste aynı seyredecek diye birşey yok.belirti olmaması bebek yok anlamına gelmiyor yani