Kaansinem Merhaba annişler şöyle güzel isim bulabilir misin acaba kiz erkek siz olsanız cocugu za ne koyardınız 🤗
Tkrzm Kaansinem cinsiyetini öğrenmedik daha ama Kız olursa Defne ❤ Erkek olursa Eymen 💙 Rabbim izin verirse düşündüğüm isimler bunlar😊
Kaansinem deletedmom351 Nlyakts Muezzarabiaertyudf kızlar isimleriniz çok hoş ben oğlum olursa Ömer Hamza Eğer ki kızım olursa Hafsa Koymayi dusunuyorum sizce nasil
Nlyakts Benim de kızım olacak inşallah ona isim arıyorum elvin Elyesa elisa esila beren miray duru hoşuma gidenler 😊
Nlyakts Kaansinem bence çok güzel isimler oğlum olsaydi ömer ismini koymayı istiyordum bende çok hoşuma gidiyordu ikinciye artik😉😍
Kaansinem Tkrzm masallah defne de eymen de çok güzel isimler canim Rabbim hayirlisini versin inşallah tüm annelerimize😘😘😘😊
Kaansinem seda123 Asel daha bi güzel canim tabi senin çocuğun sonuçta ama asel daha bi hoş duruyo 😚😚😊🤗
seda123 Kaansinem aynen canim bnde asel isdyrum aslinda amaa ikiside l ile bitiyo ya hani diolalr aselina derler cocuqa😂😂 kafam krsiyo bnimde yoksa cnsiyet oqrendiqmden belli hep asel lina dedim😂