Smskr0000 Kızlar merhaba gebeyim ve özel sektörde çalışıyorum bir kaç haftadır işyerimiz kapalı zaten ama haftaya açılacak hamile ve kronik hastalar 4 mayısta gelecek dediler idari izinli olacaklar dediler idari izinde ücretlimi oluyor siz yaşadınızmı nasıl yapıldı yoksa yıllık izindenmi düştü
Bademlii Smskr0000 özel sektörü bilmiyorum canım da ben memurum idari izinliyim hamilelikten dolayı maaşımı alıyorum yıllık izinden vs de düşmüyor. Özel de Farklı mı olur bilemedim